O konferenci
Úspěšné podnikání v maloobchodě je založeno na zvládnutí řady detailů, aneb „Retail is Detail“. Tato všeobecně uznávaná poučka stála v roce 2000 u zrodu série specializovaných konferencí Retail in Detail. Tyto konference navazují těsně na výroční vrcholová setkání českého a středoevropského obchodu – Retail Summit. Mají však komorní charakter, umožňující podrobně analyzovat a diskutovat žhavá témata a výzvy.
Retail in Detail se koná podle aktuální potřeby odvětví obchodu, zpravidla jednou až dvakrát ročně. V minulosti se zabýval řadou žhavých témat, jako jsou efektivní promoce, shopper marketing, expanze convenience stores, rozvoj nabídky čerstvého zboží, zvyšování loajality v maloobchodě a nástup e-Commerce v prodeji potravin.
http://2016-omnichannel.shopper21.cz/2016-omnichannel/o-konferenci#sigFreeId1253c8bd43