Omnichannel překresluje mapu obchodu
Na 150 manažerů z obchodních i dodavatelských firem se koncem srpna 2016 setkalo na specializované konferenci z řady Retail in Detail, aby diskutovali šance a rizika, které přináší rozvoj nových digitálních kanálů a jejich propojování s tradičním, kamenným obchodem. Na programu byly analýzy, vize, strategie a bestpractices obchodníků s rychloobrátkovým zbožím.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Diskuse přes rozdílná východiska zúčastněných došla k hlavnímu závěru, že ve finále o úspěchu rozhodne nabídka služeb zákazníkovi, personalizace dat a důvěryhodný a pozitivní zážitek z nakupování. K tomu je ovšem zapotřebí dokonale vytěžit data, pochopit potřeby a přání zákazníků a mít ekonomicky udržitelnou strategii. Jak poznamenal Petr Bena: „Probíhá digitální revoluce. Překresluje se mapa obchodu a někdo nepochybně půjde z kola ven, protože ztráty firem, které jsou na hraně, budou dlouhodobě neudržitelné“.
Děkujeme Vám za aktivní účast na konferenci a věříme, že se opět setkáme nad dalšími tématy připravovanými pro sérii Retail in Detail v nadcházejícím roce. Máte-li zájem na dalších retail konferencích spolupracovat, ozvěte se.
Těšíme se s Vámi na shledanou!
Jménem konferenčního týmu
Barbora Krásná
Blue Events
ROZHOVORY NA TÉMA OČEKÁVÁNÍ
Martin Rozhoň: Obsloužit personalizovaně zákazníka kdykoliv kdekoliv a jakkoliv!
OMNICHANNEL ZÁKAZNÍKŮ
Jakub Střeštík: Očekávání zákazníků je nutno předčít / Kika avizuje webshop
Petr Bena: Konec masovky - personalizace a cílení v obchodu
Martin Lakomý: V on-linu i v kamenu do nových služeb
Dušan Zábrodský: Investorské konsolidace v on-line světě
Atmosféra Retail in Detail 2015